Zwembad dagje

Temp: 29 gr C
Datum: 9 mei
Plaats: Davenport
Aantal km: 40 ('s avond naar Downtown Disney)

Vandaag een lekker dagje thuis aan het zwembad. Lekker buiten ontbijten, boekje lezen, 's middags even naar de Publix voor de boodschappen en eind van de middag zijn Patrick, Lea, Sven en Demi nog even langsgekomen. Erg gezellig! De kids lekker in het zwembad en wij met wat glaasjes bubbels op het terras in de zon. Erg warm trouwens. De temperatuur gaat langzaam maar zeker weer omhoog en tikt vandaag de 30 weer aan. Morgen en zaterdag nog warmer.

's Avonds zijn we met z'n allen nog even naar Downtown Disney geweest. Wat is dat veranderd zeg sinds de laatste keer dat we daar geweest waren (13 jaar geleden). Allemaal restaurantjes, live muziek, superstores van bijvoorbeeld Lego, Harley Davidson, World of Disney, etc. Downtown Disney in Parijs is leuk, in Los Angeles is het super, maar dit slaat alles! Jammer dat het kaarsje bij Wes al om half tien uitgaat...

Morgen wordt het 33gr en we hebben dan gelukkig een dagje Aquatica op de planning staan.